13 Ağustos 2015 Perşembe

Essence Dudak Kalemleri - 11 In The Nude ve 06 Satin Mauve

Sıcak  bir cuma gününden herkese merhaba ! Her cuma yazı yayınlama konusundaki istikrarım 3 haftadır devam ediyor. Öncelikle bu konuda kendimi tebrik ediyorum :D Konuyu uzatmadan hemen size çok uygun fiyatlı çok kaliteli dudak kalemlerinden bahsetmek istiyorum.





Essence markasının ürünlerini genel olarak beğeniyorum. Her ürünü çok olmasa da orta kalitede. Dudak kalemlerini ise eminim bir yerde mutlaka duymuşsunuzdur. Duymadıysanız da yazacaklarımı iyi okuyun.Bu kalemler sü-per !

Birçok markada dudak kalemi denedim. Benim dudak kaleminden beklentim yumuşak ve kolay sürümlü ayrıca kalıcı olması. Bu kalemler tüm beklentimi karşılıyor. Üstelik fiyatları da 2-3 lira arası gibi birşey.





Fotoğraflarda gördüğünüz gibi dokuları süper. Sağdaki 11 in the nude adından da anlaşılabileceği gibi güzel bir nude renk. Soldaki 06 satin mauve rengi, her makyaja gidecek bir gül kurusu.

Ben çoğu zaman bu kalemleri tüm dudağıma ruj olarak uyguluyorum.

Essence Gratis ve bazı Migros magazalarında satılıyor. Görürseniz bu iki rengi mutlaka sepete atın derim. 

Haftaya görüşmek üzere ! Güzel kalın.

5 yorum:

  1. merhaba bloğunuz takibe aldım :) sevgilerimle ( http://apaydindunyam.blogspot.com.tr/ )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhabalar, ben de geliyorum blogunuza ziyarete !

      Sil
  2. Merhaba 06 satin mauvenin barkod kodunu ögrenebilir miyim rica etsem?

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli, teşekkürler.