19 Ocak 2015 Pazartesi

Seda ve Sena ile Kışa Merhaba Etkinliği

Herkese yeniden  merhaba! Uzun zamandır yoktum,çünkü sınavlarım vardı.Bloga yazı yazacak vakti bulamadım desem yeridir.Baştan savma yazılar olsun istemiyorum. Bloga yazı yazacağım zaman bomboş bir vaktimde oturup yazmalıymışım gibime geliyor :)

Sözü uzatmadan etkinliğe geçeyim.

Seda ve Sena, Ankara'da çok güzel bir etkinliğe imza attılar. Ben de bu etkinlik sayesinde harika insanlarla tanışma fırsatı yakaladım.Çok güzel zaman geçirdik, çok eğlendik.

Sizi lafı çok uzatmadan etkinlik fotoğraflarıyla baş başa bırakıyorum :)







Sena etkinliğin mimarlarından, habersizce yakalamışım :)








Rengarenkyakamoz blogunun sahibesi güzel arkadaşım Gülçin bizlere küçük sürprizler hazırlamış :)





Purple Events masalarımızı güzelleştirmiş, harika bir sunumla karşılaştık :)






Fruit  Flowers tatlılıkları büyük bir afiyetle yedik :)












Bol bol sohbet muhabbet ettik :)







Arabanın arkası etkinlik sponsorlarımız sayesinde çantalarla dolmuştu :)

















Kareye ancak bu kadarını alabildim :)



















Bu harika etkinlik için Seda ve Sena'ya teşekkür ediyorum. Ayrıca bizi  etkinlikte yalnız bırakmayan onlarca sponsorumuza da teşekkürler  :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için değerli, teşekkürler.