31 Ekim 2014 Cuma

Burt's Bees Ballı Dudak Balmı

Bugün aşk mısın nefret mi diye sorduğum ürünlerden birini yorumlayacağım size kızlar. Kendisi Burt's Bees markasının ballı dudak balmı.








İnternette okuduğum övgüler üzerine kendisini online bir eczane sitesinden almıştım.(Hangi site olduğunu hatırlamıyorum ancak indirimdeydi 7 TL gibi bir fiyatı vardı) Paketi küçük şirin olan bu ürünü 6 ay içinde bitirmek gerektiğini görünce şaşırmadım çünkü %100 doğal içeriğe sahip olduğunu biliyordum. Doğal içerikli ürünleri genelde kısa sürede bitirmek gerekiyor daha kolay bozuldukları için. İlk kokladığımda keskin kokusundan rahatsız oldum,tanıdık bir koku değildi. Aslında kötü de kokmuyor ancak rahatsız edici bir kokusu var. ( Bu satırları yazarken bile kokusu burnuma geliyor)

Ben bu balmı çoktan kullanıp bitirdim, yazısını ancak yazabiliyorum.Peki diyeceksiniz bu balmın hiç iyi yanı yok mu? Tabi ki var. Öncelikle doğal bir ürünü dudaklarınıza sürmüş oluyorsunuz. Ne kadar inkar etsek de dudaklarımıza sürdüğümüz ürünleri maalesef -az ya da çok- bir şekilde yiyoruz. Bunu düşünürsek petrol dolu vazelin yerine doğal bir balmı dudaklarınıza sürmek daha karlı. Nemlendirmesi 10 üzerinden 7. Kalıcılığı orta. Birşey yeyip içmezseniz 2 saate yakın nem hissi veriyor ( Ben 3,4 kat uyguluyordum) Şeffaf olduğu için rujların altına çok uygun. Ben ruj altına balm sürmeden yapamıyorum. Ayrıca geceleri de mutlaka ama mutlaka dudak balmı sürüp uyuyorum. Ufak da bir ipucu vereyim madem dudak balmı yazısındayız. Dişlerinizi fırçaladıktan sonra, dudaklarınızı da fırçalayın ve ardından mutlaka dudak balmı sürün. Dudaklarınızdaki çatlak sorunu kaybolacaktır. Benim dudaklarım çok şükür hiç çatlamaz. Bunu verdiğim ipucuna borçluyum.

Sonuca gelecek olursak eğer çok merak ediyorsanız alın ancak övüldüğü kadar olmayan bir ürünle daha karşı karşıyayız. Maalesef benim beklentilerimi tam olarak karşılamadı. Belki de ben beklentimi yüksek tutmuştum, bilemiyorum. Şimdi dünyaca ünlü dudak balmını da iki dakikada harcamayım :D Bu balmın başka çeşitleri de var.Mesela narlı olanı vb. Ben nivea ile yoluma devam ediyorum. Üzgünüm Burt's Bees!

Bir sonraki postta görüşmek üzere.

Güzel kalın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için değerli, teşekkürler.